Werken in Hoogezand

Ten zuidoosten van de hoofdstad ligt Hoogezand het grootste dorp van Midden-Groningen. Geniet hier van je werk, rust en het prachtige Groninger landschap. De meeste banen in deze regio zijn gericht op productie, detailhandel, horeca en bouw, hier sluit ons vacature aanbod op aan.

Werken in Hoogezand

Net een studentenkamer bemachtigd of nog thuiswonend in de provincie? Ben je op zoek naar een bijbaantje in de buurt van Groningen? 20 minuutjes ten zuidoosten van de bruisende hoofdstad vind je het serene Hoogezand op het Groninger platteland.

Administratief medewerker in de vastgoedbranche, garnalenpellen in het seizoen, schoonmaken voorafgaand aan je schooldag, eten uitserveren op het terras en nog veel meer!  Ga na wat je het liefste doet of boost je communicatie skills als klantenservicemedewerker. Kies voor een flexibele bijbaan die makkelijk te combineren is met je studie. Kijk hieronder voor alle studenten vacatures in en om Hoogezand.

Waarom werken in Hoogezand?

  • Flexibele werktijden Werken wanneer het jou het beste uitkomt. Ook in de provincie houden ze rekening met de student. Het bedrijfsleven, horeca en detailhandel speelt met een flexibel rooster in op jouw behoeftes. Jouw studie heeft prioriteit, plan je werk om je studie heen! Kies de klus die het beste bij jou past!
  • Werken in de buurt Studeren in Groningen en werken in en om Hoogezand, de ideale bijbaan bij jou in de buurt. Thuis wonen of op kamers? Met de leukste bijbaantjes bij jou in de buurt speelt dit geen dilemma. Heerlijk in je eigen vertrouwde omgeving je spaarpot spekken.
  • Uitbreiding skills Blijf jezelf ontwikkelen! Of je nu werkt in een restaurant, supermarkt, kantoor of ergens anders, je werkt aan je skills. Communicatie, teamwork, probleemoplossing en time management, vaardigheden die super handig zijn tijdens je studie maar ook in je verdere carrière. Werk aan je toekomst kom werken in Hoogezand!

Laatste vacatures in Hoogezand

Administratief medewerker

  • Hoogezand
  • Loondienst
  • Administratief / secretarieel

Gedegen inkoop van vastgoed, optimaliseren en verbeteren is de kracht van jouw nieuwe werkgever. Sta jij communicatief sterk in schoenen en kan jij werken onder druk? Ben jij nauwkeurig en op zoek naar een administratieve baan? Voor één van onze opdrachtgevers, een bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in het samenstellen van vastgoedportefeuilles, zijn wij op zoek naar een administratief medewerker. Het betreft een baan voor 3 à 4 dagen per week. Het bedrijf is gevestigd in de omgeving van Groningen. Starten per direct! De duur van de werkzaamheden is onbekend, maar gaat het goed, is er zeker toekomstperspectief. Wanneer je het pand binnenloopt, waan je je in een wereld van marmeren vloeren, glas in loodramen in de deuren, hoge ramen en een mooie elegante trap naar boven. De ontvangstkamer is een oase van mooie schilderijen en kunst. Voel jij je al thuis? Als administratief medewerker verricht je ondersteunende werkzaamheden voor de directeur. Bij binnenkomst check je de mail onder het genot van een bakje koffie of thee. De telefoon staat goed doorgeschakeld en je kunt aan de slag. Omdat jij een kei bent in het werken met Excel, is het inboeken van data ( o.a. huurcontracten) en facturen een makkie voor jou. Tussentijds check je de planning van de afspraken, of dit allemaal volgens agenda goed gepland staat. Er wordt aan de deur gebeld, jij heet de klant van harte welkom! Functie eisen: - Kunnen werken met Excel is een must; - enige relevante ervaring is een must; - duidelijk en correct in de communicatie; - pro actief en oplossingsgericht; - verantwoordelijk en zelfstandig; - nauwkeurig en accuraat; - kennis van de Duitse taal is mooi meegenomen; - klant- & servicegericht. Wat bieden wij? - Professionele organisatie; - reiskostenvergoeding; - salaris conform CAO; - direct aan de slag!

Wat andere kandidaten over ons zeggen

Ik heb via Pro ATTENT een baan voor de toekomst een greenjob

Werken via Pro ATTENT als sales medewerker is gewoon geweldig! Elke dag begint vol energie en enthousiasme, omringd door inspirerende collega's. Mijn rol om de agenda van de accountmanagers te vullen met nieuwe afspraken is uitdagend maar zeer bevredigend. Samen met de eigenaren van het bedrijf tackelen we dagelijkse uitdagingen en boeken we succes. Aan het einde van de dag vieren we deze successen samen. Ik ben trots op mijn werk en de impact die we hebben op een duurzamere toekomst.
Emma Sales medewerker

Ik kan zeker Pro ATTENT aanraden.

Ik ben zeer tevreden over mijn baan als logistiek medewerker. Werken voor een internationaal bedrijf is een unieke en boeiende ervaring. Mijn taken variëren van het beheren van de voorraad tot het coördineren van internationale zendingen, en ik ben trots op de rol die ik speel om ervoor te zorgen dat onze hoogwaardige producten wereldwijd worden geleverd. Het team is professioneel en ondersteunend, en de sfeer in het bedrijf is geweldig. Dit is echt een plek waar ik mijn vaardigheden kan ontwikkelen en mijn carrière in de logistiek kan laten groeien. Ik ben enthousiast over de toekomst.
Bas de Jong Logistiekmedewerker